خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

قدر

              شب قدر است بیا قدر بدانیم کمی         خانه دل از گناهان بتکانیم کمی  

 

              شعله افتاده به ملک دلم از فرط گناه    دوست را از دل این شعله بخوانیم     

              

              روح را صیقل آیینه دهیم از دل و جان     آه را به ملکوتش برسانیم کمی  

 

             عهد بستیم و شکستیم بس کاش !       که ما بر سر عهد وفاداری بمانیم کمی

 

             پوشه از بار گناه شده پر حجم بیا           رمضان است به آتش بکشانیم کمی 

 

             نگذاریم زبانه بکشد دوزخمان                 بنشینیم و به اشکش بکشانیم کمی 

 

            بنشانیم نهالی به امید سحر                 چشمه از چشم به پایین بداوانیم کمی 

 

            و ارادت بنماییم و بگوییم الغوث              ناله را تا به فلک باز رسانیم کمی

عشق بازی با خدا

                                                                         عشق بازی با خدا

 

 

گفتم: چقد احساس تنهایی میکنم

گفتی: فانی قریب        من که نزدیکم (بقره/186)

 

گفتم : تو همیشه نزدیکی " من دورم ... کاش میشد بهت نزدیک شم

گفتی : و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفه و دون الجهر من القول بالغد و الاصال

هر صبح و عصر پروردگارت رو پیش خودت  با خوف و تضرع و با صدای آهسته

 یاد کن (اعراف/ 205)

 

گفتم : این هم توفیق می خواهد

گفتی : الا تحبون ان الله لکم

دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/22)

 

گفتم:  معلومه که دوست دارم منو ببخشی

گفتی : و استغفر وا ربکم ثم توبوا الیه

پس از خدا بخواهید ببخشدتون و توبه کنید(هود/90)

 

گفتم:  با این همه گناه ... آخه چیکار میتونم بکنم

گفتی : الم یعلما ان الله هو یقبل التوبه عن عباده

مگه نمیدانید که خداست توبه رو از بنده هاش  قبول میکه

 

گفتم: دیگه روی توبه ندارم

گفتی :الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب

خدا عزیز و داناست. او آمرزنده گناهاست و  پذیرنده توبه (غافر /203)

 

گفتم : با این همه گناه برای کدوم  گناهم توبه کنم ؟

گفتی: ان الله یعفر الذنوب جمیعا

خدا همه گناه هارو میبخشه(زمر/53)

 

گفتم:  یعنی بازم بیام؟ بازم منو میبخشه ؟

گفتی : و من یغفر الذنوب الا الله

بجز خدا کیه که گناهارو ببخشه  (آل عمران/135)

 

نا خواسته گفتم : الهی ربی من لی غیرک

گفتی :  الیس الله بکاف عبده

آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟ (زمر/36)

 

گفتم : نمیدونم چرا همیشه در مقابل این کلمات کم میارم ! عاشقت میشم ... توبه

میکنم

گفتی : ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین

خدا هم توبه کننده ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/222)

 

گفتم :  در برابر این همه مهربونیت چیکار میتونم بکنم ؟

گفتی : یا ایها الذین آمنوا اذکر وا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکره و اصیلا هو الذی

 یصلی

علیکم و ملائکته لخیرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمومنین رحیما

ای مومنین ! خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید . او کسی هست

 که خودش و فرشتهاش بر شما درود و رحمت میفرستند تا شما رو از

 تاریکی ها به روشنایی ها بیرون بیارن .

خدا نسبت به مومنین مهربونه (احزاب /41-43)

 

با خودم گفتم : خدا ... خالق جهان هستی ... با فرشته هاش ....

به ما درود بفرستن تا آدم بشیم ؟!... ... ...

بیشتر بیندیشیم تا قدر خود بیشتر بدانیم

 

 

حلول ضیافت الله (ماه رمضان ) را خدمت شما دعوت شدگان به این خوان

 نعمت الهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. التماس دعا