خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

آنچه نمی توان خرید..

مفهوم واقعی عشق:

گرمای مشترک از سالهازندگی مشترک باکسی که می دانیدانتخاب مناسبی برای شمابوده است..

دوستی حقیقی:

دوست شما هرچقدرناتوان باشدسمت شماایستاده وزمانی که جزاوهیچ کس رانداریدازشماجانبداری می کند..

شادی: 

شادی واقعی باانجام کاری که دوست داشته وبه آن اعتقادداریدبدست می آید..

یک لحظه خاص اززمان:

لحظه ای که رفته دیگررفته است حسرت آن رانخورید..

صدای قطره های باران:

درحالی که روی مبل راحتی لم داده ایدصدای باران را ازبیرون می شنوید.کمترصدایی است که تااین اندازه آرامبخش باشد.

استشمام بوی خوش آشنا: 

بعدازمدتهابه منزل پدریتان می رویدوعطرآشنای آن خانه را استشمام می کنید.بوی درخت میوه ی همسایه به مشامتان می خورد.همینکه از در رد میشویدوآن بوی خوش به مشامتان می رسدباخود می گویید:((هیچ جاخانه ی خودآدم نمی شود))..

تماشای یک زوج سالمند:

تماشای اینکه چگونه عشق ازآزمایش گذرزمان سربلندبیرون آمده است..

آرامش سکوت کامل:

هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.....

لذت خیره شدن به آسمان مهتابی شهر.......................................

خدارو شکر.....

خداروشکر که گاه گاهی مریض می شوم        

                                                  این یعنی اغلب اوقات سالم هستم 

خداروشکرکه خریدهای سال نو جیبم راخالی می کند

                                                 این یعنی من عزیزانی دارم که برایشان خریدکنم

خداروشکر که درپایان روزازخستگی ازپامی افتم

                                                این یعنی توان سخت کارکردن رادارم

خداروشکرکه صبح بایدبازنگ ازخواب بیدارشوم

                                               این یعنی من هنوززنده ام 

خداروشکرکه بایدریخت وپاشهای بعد مهمانی رو جمع کنم

                                               این یعنی درمیان دوستان بوده ام 

خداروشکر که سروصدای همسایه ها رامی شنوم

                                              این یعنی توانایی شنیدن دارم