خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

رازهایی برای من

اوکه حا فظ مراد دل من است نخواهد خوابید ..

 

درآنچه برای من اتفاق می افتد،خیری نهفته است..

 

زندگی من یک موهبت الهی است..

 

لبخندچهره من رازیباترمیکند..

 

همه جا خدا یار ونگهدار من است..

 

من یقین دارم که تمام آرزوهایم به وقوع می پیوندد...

 

خداوند به من نزدیک است وحامی من..

 

من همه انسانها رادوست دارم...

 

خانه من کانون عشق و آرامش است..

 

من پذیرای راه های جدید برای بهبودزنگی هستم...

 

من باصداقت نزددیگران محبوب میشوم

 

خدا مظهرعشق است ومراعاشقانه دوست دارد..

 

من به زندگی عشق می ورزم

 

نرمی کلیدهرموفقیت است

 

من اعتماد به نفس کامل دارم

 

من تواناهستم چون از روح قادر متعال درمن دمیده است

 

 تجربه های زندگی مرابسوی موفقیت های بزرگ هدایت میکند. 

.