خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات یک معلم

خاطرات یک معلم  

 

چندروزقبل حامدگفت:میشه یه سوال بپرسم؟که چرا خدا من رو معلول   

افرید؟موندم بهش چی بگم فقط گوش می کردم و...می گفت به  

 

دردهیچ کاری نمی خورم.بعدازمدرسه پرستارها مامعلول ها رو فقط  

 

روتخت پرت می کنندوبایدتاشب به درودیوارنگاه کنیم ومنم که  

 

چشمام.....اما اگه پیش مامانم بودم اینارونمی گفتم.چون مامان حامد  

 

تبریز زندگی می کنه وپدرش هم فوت شده...حالامیدونیدبزرگترین ارزوی  

حامد من چیه؟؟؟رییس بانک شم وپول داشته باشم تادست  

 

وپاهاموعمل کنم تامامانی منو پیشه خودش ببره.من به سختی  

 

اشکامومی چیدم تا...اخه یه پسر۸ساله استثنایی چقدقشنگ از  

 

احساسش میگه.چون توبهزیستی ملاقاتی نداره ازم خواسته پیشش  

 

برم تادوستام خانومموببینن .....

خدایا خوب میدانی  ندارمشکوه ای هرگز     سپاس ازداده های تو  سپاس ازتقدیرتو    

ببخشد ازخاطره غم انگیزم.حالا کمی هم برای فرشته های اسمونی دعا کنید....                        

 

                                                          با تشکر از معلم مهربون

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:10

نوشتم قلب خود را باباغی از اشکو میدانم ؛نمیخواند کسی امروز احساس این قلب های پاکشان را........

مانی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 http://manis.blogsky.com/

خیلی تکون دهنده بود

mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

سلام دوست عزیز
بله اگر دوست داشتین خوشحال میشم

الهام جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:49

بارها شنیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد