خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

تبریک سال نو

 

 

 خداوندا!

در این سالی که در پیش است  

نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای. لیکن در آغاز طلوع روشن سالی که می آید 

کمک کن تا رها سازم ز خود 

من کوله بار یک هزار و سیصد و افسوس هزار و سیصد اندوه 

خدایا !مهربانم کن 

تو چشمان مرا به نور خود بگشا 

تو لبخند رضایت را عطایم کن 

بفهمان زندگی زیباست 

 خداوندا! 

تو راه سبز ایمان را نشانم ده 

تو نیکی پیشه ام فرما 

که راه حق صبورانه بیمایم 

و هرگز من نباشم از زیانکاران 

رفیقا مهربانا عاشقم فرما  

مرا در شط پر مهر گذشتت شست و شویم ده 

تو پاکم کن قرارم ده 

کریما دست های گرم و لبخندی عطایم کن

خداوندا نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای  

اما برای مردمان خوب این وادی 

عطا فرما 

هزار امید  

هزار و سیصد آگاهی  

هزار و سیصد و هشتاد بهرورزی  

هزار و سیصد و هشتاد و ۹ لبخند... 

 

گاهی فراموش میکنیم  

شاید تحویل سال نو  

بهانه ایست برای دوباره تازه شدن 

سال نو بر همه ی دوستان مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
خالق مهر شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:40

الهی آمین
مناجات قشنگی بود.


سلام
خوبین ؟
شما قرار بود بیاین تهران؟
وقتی شمال بودم تو پیامت گفتی اگه تهران باشی میبینمت
من فردای اون روز تهران بودم
تاشب ششم فرودین هم تهران بودم
بعدش دو روز مشهد بعدش هم اصفهان
تا دوازدهم
ازشما خبری نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم اگه بیای خبرم میکنی؟
شما چه میکنید
نیستین؟
تعطیلات خوش گذشت؟

سلام .مرسی .خوبیم
اره من اومدم از۸تا۱۲اونجا بودم
چون گفته بودم ۸میام و ازت خبری نشد باخودم گفتم حتما نیستید...
جات خالی اره خیلی خوش گذشت .همدان.کرمانشاه.تهران رفتم.
زیارت قبول خانم گلللللللللللل......

دانش آموزان کلاس اولی من شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:27 http://clasavaliha.persianblog.ir/

شیشه عطر بهار
لب دیوار شکست
و هوا پر شده از بوی خدا
روزگارت خوش باد

سلام

سال نو هزاران بار مبارک [گل][گل][گل]


فرناز حوله کیان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:34 http://holekian.mihanblog.com

سلام خیلی ممنون که به من سر زدی وبلاگ شما خیلی قشنگه وپر از خاطره ست!
لینکت کردم اگه قابل دونستی منم....

مرسی ازحضورت

خالق مهر سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:02

سلام
چه جالب شما منتظر من
ومن منتظر شما
تو از ۸تا ۱۲ تهران بودی!!!!!!!!!!
ای دختر.....
فکر کردم اگه بیای خبرم میکنی
ناگفته نماند من خودم هم تهران نبودم!!!!!!!!
به هرحال خوشحال میشدم اگه میدیدمت

خالق مهر جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:56

سلام
یک سالگی وبلاگتون مبارک

مرسی که به یادمون بودید... گل.گل

Batistuta یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 http://yazdan9.blogfa.com

با سلام
وب خوبی دارید!!!!
مناجات زیبا ودل نشین بود
اگه افتخار دادید به وب بتده هم سر بزنید............. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد