خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خاطرات

معلمی عشق وخاطرست.وتقدیم به تمام کودکان آسمانی ام

خدارو شکر.....

خداروشکر که گاه گاهی مریض می شوم        

                                                  این یعنی اغلب اوقات سالم هستم 

خداروشکرکه خریدهای سال نو جیبم راخالی می کند

                                                 این یعنی من عزیزانی دارم که برایشان خریدکنم

خداروشکر که درپایان روزازخستگی ازپامی افتم

                                                این یعنی توان سخت کارکردن رادارم

خداروشکرکه صبح بایدبازنگ ازخواب بیدارشوم

                                               این یعنی من هنوززنده ام 

خداروشکرکه بایدریخت وپاشهای بعد مهمانی رو جمع کنم

                                               این یعنی درمیان دوستان بوده ام 

خداروشکر که سروصدای همسایه ها رامی شنوم

                                              این یعنی توانایی شنیدن دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
خالق مهر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:23

خدایاشکرت

خالق مهر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:24

قشنگ بود
خدایا شکرت

انجمن فرزانگان کویر پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 http://farzanegan-kd.blogfa.com


با سلام




و نباید نیکوکار و بدکار در نزد تو برابر باشند .......

انجمن فرزانگان کویر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48

سلام
خییییلی قشنگ بود
خدارو شکر که نظرمو خوندی این یعنی اینکه خیلی دوستم داری.!!!!!!!!!!!!!

خالق مهر پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:04

سلام به ستاره خانم
به نظر من
ادما به فراخورشرایطشون بعد ازمدت نامشخصی کم کم یه احساس نیازی درونشون به وجود میاد
ووقتی احساس نیاز بکنن با بدترین وسخترین چیزامیجگنگن تا به خواستشون برسن ولی وقتی این احساس نیاز نباشه برای رسیدن به خواستشون یه شن ریزه هم براشون یه کوهه
من فکر میکنم خود ادم باید بخواد وبهش فکرکنه شایدم باید بیشتر به اطرافش نگاه کنه یه جورایی دنبال این حس بگرده تا بهش برسه
ووقتی نیست یا بهش نمیرسه احتمال داره یه چیزایی مانع به وجود اومدنش شده باشه شاید وجود چیزهای مهمتر توزندگی یا دغدغه های بزرگتر
پس تا وقتش باید صبر وازطرفی هم تلاش کرد
انشالله بهش میرسی ستاره جون خودم
منم خیلی به فکرتم یا شایدم تو خیلی تو ذهنمی نمیدونم چیه ولی یه جور حس نزدیکی خاصه
ممنون از حرفات دوست جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد